شرکت آلومینیوم پخش ایران

* انواع محصولات آلومینیومی، برنجی و استیل را با بهترین قیمت از ما خریداری نمایید *

شرکت آلومینیوم پخش ایران

فروشگاه آلومینوم پخش در سال ۹۳ فعالیت خود را در زمینه فلزات رنگین شروع کرد

گرد آلومینیوم 2024
گرد آلومینیوم آلیاژ ۲۰۲۴

« گرد آلومینیوم آلیاژ ۲۰۲۴ »

قیمت گرد آلومینیوم ۲۰۲۴ در تبریز بسیار مناسب عرضه می شود. این محصول دارای قابلیت تراشکاری بوده و از آن در تولید وسایل و قطعات مکانیکی استفاده می شود.
گرد آلومینیوم دارای کاربرد های صنعتی و ساختمانی بسیار گسترده ای می باشد. این محصول در سری آلیاژی ۲۰۰۰ مانند ۲۰۲۴ با فلز مس ترکیب شده و به همین خاطر دارای کاربرد های فراوانی می باشد. قیمت این محصول در بازار تبریز بر اساس نرخ روز در بازار بورس تهران و لندن عرضه می شود. برای تهیه این محصول می توان از طریق مرکز فروش معتبر اقدام نمود.
استفاده از آلومینیوم در صنعت روز به روز در حال گسترش می باشد. دلیل این امر صرفه اقتصادی برای واحد های تولیدی و کم تر کردن انرژی مصرفی می باشد. آلومینیوم دارای وزنی بسیار سبک است و قابلیت حمل آن راحت تر از سایر فلزات هم رده می باشد.
آلومینیوم ۲۰۲۴ (AL-2024 (UNSA902404)) ماده خام مورد استفاده در صنایع هوایی می باشد که به شکل محصول نورد سرد شده و یا آلومینیوم اکسترود شده با استحکام بالا و متوسط در دسترس است. این محصول قابلیت ماشین کاری بالا، توانایی جوش دادن با بهبود مقاومت به افزایش ترک ناشی از تنش خوردگی را دارد.
لوله آلومینیوم ۲۰۲۴ ماده ای شناخته شده به عنوان آلیاژ هوایی در ماشین کاری میله ها (ROD) می باشد. این محصول یکی از پر کاربردترین آلیاژ ها برای نورد و شکل دهی سرد است. ۲۰۲۴ استحکام بالایی دارد و در برابر خستگی بسیار مقاوم است و در جایی که نرخ استحکام به وزن حائز اهمیت است مورد نیاز خواهد بود. همچنین در شرایط آنیل و عملیات حرارتی شده قابلیت ماشین کاری بر روی آنها وجود دارد. میلگرد آلومینیوم آکرول اراک با قطر های مختلف و مورد نیاز صنایع از بیلت هایی با آلیاژهای گروه ۲۰۰۰، ۵۰۰۰، ۶۰۰۰ و ۷۰۰۰ اکسترود می گردند و پس از انجام سایر عملیات ها به بازار و مشتری عرضه می گردد.
کاربردها :
این محصول غالبا در اجزای •سازه های هوایی ، •چرخ های کامیون ها ، •تجهیزات پزشکی  •و پیچ ها استفاده می شود.

به این محصول امتیاز بدهید ...
۵/۵